مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-21پزشكي

علت توقف فعالیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید عراقی زاده بندرعباس چیست؟


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به بیان جزییات توقف فعالیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید عراقی زاده واقع در گلزار شهدای بندرعباس پرداخت.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به بیان جزییات توقف فعالیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید عراقی زاده واقع در گلزار شهدای بندرعباس پرداخت.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن 3 بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 566 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته با بستری شدن 236 بیمار جدید مبتلا به کرونا، اکنون با افزایش 17 درصدی نسبت به اوایل هفته، 925 بیمار در استان بستری هستند، اظهار کرد: از این شمار، 121 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بسر می برند و حال 16 نفر از آنها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: تاکنون بیش از 7 هزار نفر در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید عراقی زاده واقع در گلزار شهدای بندرعباس واکسینه شدند.

نوروزیان با اشاره به اینکه این مرکز از هشتم تیر امسال ،با همکاری مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس راه اندازی شده است، اما متاسفانه مدیر هییت امنا گلزار شهدا بنا به دلایل نامعلومی از فعالیت دانشگاه علوم پزشکی جلوگیری کرده که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت توقف فعالیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید عراقی زاده بندرعباس چیست؟

علت توقف فعالیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید عراقی زاده بندرعباس چیست؟