مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-21سياسي

تشرف زائران پیاده امام رضا(ع) به مشهد در عید قربان


سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: حدود 1780 زائر پیاده امام رضا(ع) به مناسبت عید سعید قربان به مشهد مشرف شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: حدود 1780 زائر پیاده امام رضا(ع) به مناسبت عید سعید قربان به مشهد مشرف شدند.

حسین رضایی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: 1780 زائر به مناسبت عید قربان که شامل 1500 دانشجو از دانشگاه های شهر تهران، 250 زائر از تهران، کرج و استان خوزستان و 30 زائر از استان گلستان به مشهد مشرف شدند.

وی افزود: با وجود اقامتگاه های ثابت در طول مسیر همانند سابق از زائران پیاده امام هشتم(ع) خدمات سرپایی و درمانی نیز در نظر گرفته شده است.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: پروتکل های بهداشتی در تمامی اقامتگاه ها به صورت کامل رعایت می شود.

موکب امام حسن مجتبی(ع)، مسجد بینالود و زائرسرای امام هادی(ع) اقامتگاه های ثابت و بزرگی هستند که با ظرفیتی بالغ بر 1500 نفر از زائران پیاده میزبانی می کنند.

رضایی عنوان کرد: زائران پیاده معمولا در مشهد توقف ندارند و پس از زیارت بازمی گردند، اما در صورت توقف در مشهد از هتل ها و واحدهای اقامتی دارای مجوز استفاده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف زائران پیاده امام رضا(ع) به مشهد در عید قربان

تشرف زائران پیاده امام رضا(ع) به مشهد در عید قربان