مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-21پزشكي

ثبت بیشترین میزان واکسیناسیون نسبت به جمعیت در بوشهر


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: بیشترین میزان واکسیناسیون نسبت به جمعیت در استان بوشهر با 10 هزار نفر در روز دوشنبه در کشور ثبت شده است.

- ایسنا/بوشهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: بیشترین میزان واکسیناسیون نسبت به جمعیت در استان بوشهر با 10 هزار نفر در روز دوشنبه در کشور ثبت شده است.

دکتر عبدالمحمد خواجه ییان اظهار کرد: در گروه سنی بالای 60 سال در مجموع تا کنون 71 درصد مردم استان واکسن را دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: واکسیناسیون گروه سنی بالای 50 سال که از روز یکشنبه شروع شده است، خوشبختانه تا کنون 5/16 درصد از این افراد واکسینه شده اند که این روند همچنان ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در گروه سنی 50 سال به بالا 58 هزار نفر باقی مانده که پیش بینی شده که کمتر از 10 روز دیگر این تعداد واکسینه خواهند شد و پس ازآن رده های پر خطر ادرات و گروه سنی بعد را شروع خواهیم کرد.

خواجه ییان تصریح کرد: فرایند واکسیناسیون که از 22 بهمن سال گذشته در استان شروع شده تا کنون با روند منظم و بدون هیچ گونه اعتراضی به این روش صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیشترین میزان واکسیناسیون نسبت به جمعیت در بوشهر

ثبت بیشترین میزان واکسیناسیون نسبت به جمعیت در بوشهر