مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-21حوادث

نجات جان 2 صیاد پس از 6 ساعت عملیات مشترک جستجو و نجات


معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 2 صیاد مفقود شده قشمی در یک عملیات جستجو و نجات مشترک با نیروی دریایی سپاه پس از 6 ساعت نجات یافتند.

- ، اسماعیل مکی زاده در تشریح عملیات جستجو و نجات دریایی شب گذشته 29 تیر ماه گفت: در ساعت 17:45 طی تماس مردمی با مرکز جستجو و نجات دریایی بندرعباس (*MRCC* ) خبری مبنی بر غرق شدن یک فروند قایق تشتی صیادی در محدوده بین جنوب شرق قشم و غرب لارک و مفقود شدن 2 نفر سرنشین این قایق واصل شد.

وی افزود: از آنجایی که شرایط متأثر از طوفان حاکم بر بنادر و جزایر مرکز استان مضاف بر آن تاریکی شب دامنه عملیات جستجو و نجات را وسیع تر می نمود؛ انجام عملیات مشترک با حضور شناورهایی ناجی متعلق به سازمان بنادر و دریا نوردی، شناور ندسا و چندین فروند شناور همیار ناجی در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله 5 فروند شناور به محل اعزام شدند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریا نوردی هرمزگان بابیان اینکه وزش باد شدید در هنگام غرق شدن شناور احتمال انتقال مفقود شدگان را دورتر از محل متصور می نمود اظهار کرد: در یک عملیات مشترک شبانه وبا پایش وسیع منطقه که 6 ساعت به طول انجامید؛ خوشبختانه حوالی ساعت 22:30 شناور ناجی 15 هر دو صیاد که خود را به کمک اشیا (تکه چوب و دبه آب) شناور نگه داشته بودند پیدا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 2 صیاد پس از 6 ساعت عملیات مشترک جستجو و نجات

نجات جان 2 صیاد پس از 6 ساعت عملیات مشترک جستجو و نجات