مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 07:102021-07-21فرهنگي

کارگردان ایرانی، داور جشنواره «فانتازیا» شد


جشنواره بین المللی فانتازیا 2021 از 5 تا 25 اوت (14 تا 24 مرداد) و به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجتزی در شهر مونترال برگزار می شود.

- جشنواره بین المللی فانتازیا 2021 از 5 تا 25 اوت (14 تا 24 مرداد) و به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجتزی در شهر مونترال برگزار می شود.

اشکان رهگذر، نویسنده و کارگردان به عنوان یکی از داوران بخش انیمیشن جشنواره بین المللی فیلم فانتازیا در مونترال کانادا انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره بین المللی فانتازیا که هرساله در شهر مونترال کانادا برگزار می شود، یکی از بزرگ ترین و معتبرترین جشنواره های فیلم ژانر در آمریکای شمالی است که در طول 15 سال اخیر موردتوجه طرفداران و توزیع کنندگان ژانرهای فانتزی، علمی-تخیلی، وحشت و .

قرار گرفته است.

بنابر اعلام روابط عمومی استودیو هورخش، اشکان رهگذر در کنار دو کارگردان انیمیشن دیگر، هفانگ وی از فرانسه و کالپ سنگوی از هندوستان آثار انیمیشن این رویداد سینمایی را برای اعطای جایزه ساتوشی کن داوری خواهند کرد.

ساتوشی کن یکی از کارگردانان مطرح و تأثیرگذار انیمه بود که در سن 46 سالگی براثر بیماری درگذشت و جشنواره فانتازیا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر این کارگردان فقید هرساله جایزه ای با عنوان ساتوشی کن به یکی از انیمیشن های حاضر در جشنواره اهدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان ایرانی، داور جشنواره «فانتازیا» شد

کارگردان ایرانی، داور جشنواره «فانتازیا» شد