مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-21پزشكي

رنگ دو شهرستان دیگر البرز قرمز شد


با اشاره به اینکه تعداد مراجعین سرپایی به مراکز درمانی استان هم در حال افزایش است ، افزود: طی 24 ساعت گذشته 2408 نفر به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کرده اند.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: با اشاره به اینکه تعداد مراجعین سرپایی به مراکز درمانی استان هم در حال افزایش است ، افزود: طی 24 ساعت گذشته 2408 نفر به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کرده اند.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا دراستان اظهار کرد: با آغاز موج جدید کرونا شاهد تغییر رنگ شهرهای مختلف به واسطه افزایش تعداد بیماران هستیم.

وی با اشاره به قرمز شدن رنگ شهرستان های کرج، نظرآباد و فردیس در هفته گذشته، ادامه داد: متاسفانه رنگ دو شهرستان ساوجبلاغ و چهارباغ هم از نارنجی به قرمز و رنگ طالقان و اشتهارد هم از زرد به نارنجی تغییر کرده است.

وی با اشاره به تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان گفت: در حال حاضر 958 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند.

بابایی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته 130 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری، 89 نفر ترخیص و پنج نفر هم بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد مراجعین سرپایی به مراکز درمانی استان هم در حال افزایش است ، افزود: طی 24 ساعت گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ دو شهرستان دیگر البرز قرمز شد

رنگ دو شهرستان دیگر البرز قرمز شد