مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-21حوادث

اجرای 29 عملیات اطفاء حوادث برق در جهرم


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری جهرم گفت: در شروع فصل گرم سال جاری، تاکنون 29 عملیات در زمینه شبکه توزیع برق و کنتور واحدهای تجاری و مسکونی صورت گرفته است.

- محسن عشایری در گفت و گو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: طبق گزارش واحد آمار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم، در شروع فصل گرم سال جاری، تاکنون 29 عملیات در زمینه ی برق انجام شده، که بیشتر در شبکه توزیع و کنتور واحدهای تجاری و مسکونی صورت گرفته است.

وی افزود: مطابق تحقیقات میدانی کارشناسان این سازمان، انتقال غیرحرفه ای برق از کنتورها به ورودی منازل و واحدهای تجاری که با کابل ضعیف صورت گرفته، باعث اتصال شدید و در پی آن آتش سوزی شده است.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری جهرم ادامه داد: همچنین سهل انگاری و عدم چک کردن قطع مدار برق در قسمت های غیرضرور در زمان ترک منزل یا واحد تجاری در بازه زمانی طولانی، عامل اصلی آتش سوزی ذکر شده است.

عشایری ضمن درخواست از شهروندان جهت پیشگیری از بروز حادثه، تاکید کرد: تأسیسات برق منزل یا واحد تجاری خود را به ویژه نقاطی که به کولر گازی تجهیز شده است، در اسرع وقت توسط استادکار حرفه ای بازنگری کنند.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 29 عملیات اطفاء حوادث برق در جهرم

اجرای 29 عملیات اطفاء حوادث برق در جهرم