مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-21سياسي

تنش آبی 702 روستای خوزستان ظرف یک سال حل می شود


درکل استان هدفگذاری شده که مشکل آب حدود 702 روستا با اعتبارات خیلی خوب ملی، استانی و قرارگاه های محرومیت زدایی سپاه و ستاد اجرایی امام و بنیاد مستضعفین، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: درکل استان هدفگذاری شده که مشکل آب حدود 702 روستا با اعتبارات خیلی خوب ملی، استانی و قرارگاه های محرومیت زدایی سپاه و ستاد اجرایی امام و بنیاد مستضعفین، ظرف حداکثر یک سال برطرف شوند.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز (30 تیرماه) در بازدید از مناطق دچار تنش آبی استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از دهستان جهاد شهرستان حمیدیه و جُفیر شهرستان هویزه بازدید داشتیم؛ در هر دو مناطق دوستان سپاه جهادی زحمت های بسیار زیادی کشیدند.

ما نیز به آب و فاضلاب استان دستور دادیم که هرگونه همکاری داشته باشند و کار را پیش ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پروژه ای که اکنون شروع شده به نظر می رسد ظرف حداکثر دو هفته آینده به نتیجه می رسد؛ خطوط انتقال آب 9 کیلومتری است و دو روستا با جمعیت حدودا 120 خانوار و حدود هزار نفر پس از سال ها انتظار آبرسانی می شوند.

در سراسر استان همکاری بسیار خوبی وجود دارد.

استاندار خوزستان گفت: از گروه های جهادی به ویژه قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) که نقش بسیار خوبی در سرعت بخشیدن به عملیات آبرسانی به روستاها دارد، تقدیر و تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی 702 روستای خوزستان ظرف یک سال حل می شود

تنش آبی 702 روستای خوزستان ظرف یک سال حل می شود