مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-21سياسي

حجاب قوام و دوام محیط خانواده و جامعه را تضمین می کند


حجاب و عفاف نه تنها متضمن سلامت اخلاقی جامعه است، بلکه قوام و دوام محیط خانواده و مهمتر از همه، حفظ جایگاه، موقعیت و منزلت خود زن در جامعه و محیط خانواده را تضمین می کند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ زیبایی هدیه است از سوی خدا و کمال توشه ای است که می تواند حاصل عمل خود انسان و یا لطف الهی باشد و جمال انسان زمانی ارزشمند است که با کمالات انسانی همراه باشد، از همین رو برخی زن با جمال اما فاقذ کمالات انسانی را به جعبه کادویی تشبیه می کنند که درونش خالی است و فقط ظاهر زیبا و البته ناپایدار دارد.

ظاهرأ خودنمایی و به تعبیر قرآن تبرج در ذات زن قرار دارد و خانم ها مایلند که دیده شوند، اما در همین قرآن توصیه شده که این خودنمایی نباید به محیط خارج از خانه سرایت پیدا کند.

این توصیه نه تنها متضمن سلامت اخلاقی جامعه است، بلکه قوام و دوام محیط خانواده و مهمتر از همه، حفظ جایگاه، موقعیت و منزلت خود زن در جامعه و محیط خانواده را تضمین می کند.

کارشناس مسائل اجتماعی در این رابطه به خبرنگار فارس می گوید: زن با خودنمایی در برابر دیگران (محرم و نامحرم) و در خارج از محیط خانه، شخصأ مرتکب گناه می شود و طبیتأ باید منتظر عقوبت دنیوی و اخروی آن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب قوام و دوام محیط خانواده و جامعه را تضمین می کند

حجاب قوام و دوام محیط خانواده و جامعه را تضمین می کند