مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-21پزشكي

سرعت روند واکسیناسیون در خراسان جنوبی با رسیدن محموله جدید


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: حجم خوبی از واکسن کرونا به دست ما رسیده است و سرعت واکسیناسیون در استان خراسان جنوبی افزایش می یابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: حجم خوبی از واکسن کرونا به دست ما رسیده است و سرعت واکسیناسیون در استان خراسان جنوبی افزایش می یابد.

محمد دهقانی، امروز چهارشنبه 30 تیرماه به رسانه ها اعلام کرد: واکسیناسیون گروه های هدف در استان خراسان جنوبی تداوم خواهد داشت و امروز 2 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر بیرجند راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: فعالیت این مراکز شامل مرکز غدیر در بلوار پاسداران و مرکز واقع در مدیریت بحران شهرداری بیرجند در خیابان شعبانیه - خیابان نرجس سرعت و حجم واکسیناسیون را افزایش می دهد و هفته آینده نیز یک مرکز تجمیعی دیگر در شهر بیرجند در پردیس دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی خواهد شد تا سرعت واکسیناسیون به حداکثر خود برسد و جمعیت بیشتری از گروه های هدف را واکسینه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: گروه های سنی بالای 70 سال که بومی استان خرسان جنوبی هستند می توانند در ساعات فعالیت این مراکز بدون اخذ نوبت مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت روند واکسیناسیون در خراسان جنوبی با رسیدن محموله جدید

سرعت روند واکسیناسیون در خراسان جنوبی با رسیدن محموله جدید