مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-21اقتصادي

دریای خزر، 4 قربانی گرفت


رییس هیئت نجات غریق مازندران گفت: با افزایش حضور مسافران در مازندران و سواحل این استان متأسفانه طی یک روز چهار نفر در سواحل این استان غرق شدند و یک نفر نیز در یک حادثه دریایی دچار قطع عضو شد.

نقی کریمیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تعطیلی پایان هفته پیش بینی می شد که بر تعداد مسافران مازندران طی این روزها افزوده شود و با وجود اعمال محدودیت های تردد شاهد حضور پرتعداد مسافران در مازندران هستیم که به همین دلیل حوادث مربوط به ساحل و دریا نیز در نخستین روز تعطیلات افزایش یافت.

وی افزود: در حالی که تا روز دوشنبه 28 تیر مجموع تعداد غرق شدگان دریا در مازندران طی سال جاری 40 نفر بود، دیروز چهار غریق در سواحل چهار شهرستان مازندران داشتیم و یک حادثه دریایی منجر به قطع عضو نیز متأسفانه رقم خورد.

رییس هیئت نجات غریق مازندران خاطرنشان کرد: روز سه شنبه 29 تیر ابتدا یک نفر در محمودآباد و پس از آن در ساحل چالوس دومین نفر غرق شد.

عصر دیروز نیز یک نوجوان در ساحل نور به دلیل غرق شدن در دریا جان خود را از دست داد و آخرین حادثه غرق شدگی دیروز نیز در آب های بابلسر ثبت شد.

کریمیان درباره حادثه قطع عضو در سواحل مازندران نیز گفت: دیروز یک حادثه تصادم دریایی نیز در ساحل تنکابن داشتیم که متاسفانه به دلیل برخورد پروانه قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریای خزر، 4 قربانی گرفت

دریای خزر، 4 قربانی گرفت