مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-21اقتصادي

خسارت 24میلیارد تومانی تندباد به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: طوفان شدید و بارندگی های پراکنده هفته گذشته تاکنون در این استان 24 میلیارد تومان خسارت به شبکه توزیع برق این منطقه وارد کرده است.

- به نقل از وزارت نیرو، خلیل عوض زاده اظهار داشت: 549 اصله پایه فشار متوسط و ضعیف، 14 دستگاه ترانس، یک دستگاه بوستر، 44 هزار و 500 متر شبکه و 126 کنتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: شهرستان های سرباز، میرجاوه، کنارک، نگور، پلان، چابهار، راسک، ایرانشهر، بمپور، اسپکه، فنوج، دلگان، سراوان، نیکشهر و قصرقند از جمله مناطقی هستند که دچار خسارت شده اند.

عوض زاده خاطرنشان کرد: بیش از 20 میلیارد و 230 میلیون تومان خسارت و تخریب 405 اصله پایه فشار متوسط و ضعیف تنها در شهرستان های چابهار، ایرانشهر، دلگان، راسک و سرباز اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 140 اکیپ عملیاتی و پیمانکاری، 316 سیمبان و 185 دستگاه ماشین آلات طی این بحران فعال بودند، گفت: با تلاش نیروهای عملیاتی توزیع برق این استان در همان ساعات اولیه بحران، شبکه های آسیب دیده از طریق انجام مانور از خطوط مجاور برق دار شد و کار اصلاح و احداث شبکه صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 24میلیارد تومانی تندباد به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان

خسارت 24میلیارد تومانی تندباد به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان