مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-21اقتصادي

شهرک صنعتی ایوانکی 350 هکتار می شود


سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران درخواست صدور مجوز توسعه اراضی این شهرک به مساحت 350 هکتار در مرز داخل شعاع 60 کیلومتری تهران گرمسار را به هیأت دولت ارائه کرد.

- به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، شهرستان گرمسار از جمله مناطقی به شمار می رود که بیش از 37 درصد از صنعت استان سمنان را در خود جای داده و مورد استقبال سرمایه گذاران برای حضور در شهرک های صنعتی این شهرستان، به ویژه ایوانکی قرار گرفته است.

مطابق موافقت نامه سال 1390 هیئت وزیران، محدودیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران در مسیر گرمسار به 60 کیلومتر تقلیل یافت.

از آن جایی که شهرک صنعتی ایوانکی در مرز داخل شعاع 60 کیلومتری تهران گرمسار قرار دارد، لذا سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در راستای برون رفت از مشکلات ناشی از اعمال ممنوعیت استقرار واحدهای مذکور و با هدف توسعه پایدار و متوازن، جلوگیری از معضلات زیست محیطی، درخواست صدور مجوز توسعه اراضی شهرک صنعتی ایوانکی به مساحت 350 هکتار را به هیأت دولت ارائه کرده است.

مطابق این متن پیشنهادی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به دفتر هیئت دولت ارسال شده است، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران می تواند نسبت به توسعه اراضی شهرک صنعتی ایوانکی به مساحت 350 هکتار اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی ایوانکی 350 هکتار می شود

شهرک صنعتی ایوانکی 350 هکتار می شود