مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-21پزشكي

شناسایی 61 بیمار کرونایی در خراسان جنوبی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی 61 بیمار کرونایی در استان خبر داد و گفت: همچنین طی شبانه روز گذشته یک مورد فوت ناشی از کرونا در استان به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد دهقانی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: روز گذشته 200 آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا 61 بیمار جدید شامل 28 بستری و 33 مورد سرپایی، شناسایی شدند.

وی بیان داشت: از این تعداد 27 مورد بیرجند، 7 مورد سرایان، 7 مورد قاین، 7 مورد نهبندان، 6 مورد فردوس، 4 مورد خوسف و از شهرستان های سربیشه، بشرویه و طبس هرکدام یک مورد جدید شناسایی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه در حال حاضر 302 بیمار با علایم تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد 157 نفر دارای تست کرونای مثبت هستند که 14 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری و حال 3 نفر وخیم است.

دهقانی تبیین کرد: در شبانه روز گذشته 72 بیمار با علایم تنفسی در بیمارستان های استان پذیرش شدند که در همین مدت 86 بیمار شامل 45 بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان ها ترخیص شدند.

وی همچنین از فوت یک نفر طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: مجموع فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در استان به 943 نفر افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 61 بیمار کرونایی در خراسان جنوبی

شناسایی 61 بیمار کرونایی در خراسان جنوبی