مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-21پزشكي

اوضاع وخیم کرونا در مازندران


هم اکنون 1952 بیمار مبتلا به کووید 19 و یا ویروس کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

- سرایت ویروس هندی یا همان دلتا بسیار بالا است، تعداد بیماران در مازندران به شدت افزایش پیدا کرده و مسئولان بهداشتی همچنان بر پرهیز از هرگونه تجمع و دورهمی تاکید دارند، با این حال، مازندران مقصد بسیاری از مسافرانی شده که از تعطیلات این روزهای تهران، البرز و تعطیلات عید قربان استفاده کردند و به این استان آمدند، موضوعی که می تواند در نهایت به افزایش این آمار بیانجامد.

مسئولان بهداشتی می گویند، آنهایی که قصد سفر کردند و در ترافیک جاده های شمال هستند به همان اندازه کارشان خطرناک است که تجمعات مذهبی، دورهمی ها و همایش ها نگران کننده است.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شیوع بالای ویروس دلتا در مازندران، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 340 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت 264 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع وخیم کرونا در مازندران

اوضاع وخیم کرونا در مازندران