مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 12:402021-07-21سياسي

کرونا به جان خندوانه افتاد


بحرانی در این ویدئو اعلام می کند که حامد ذبیحی و مهدی برقعی، دو عروسک گردان «جناب خان» به کرونا مبتلا شده اند و علت غیبت عروسک جناب خان در برنامه «خندوانه» هم همین مساله بوده است.

- بحرانی در این ویدئو اعلام می کند که حامد ذبیحی و مهدی برقعی، دو عروسک گردان جناب خان به کرونا مبتلا شده اند و علت غیبت عروسک جناب خان در برنامه خندوانه هم همین مساله بوده است.

برخی از عوامل خندوانه در ساعات اخیر از ابتلای عده ای از دست اندرکاران تولید این مجموعه به کرونا خبر داده اند.

هنوز تصمیم رسمی درباره ادامه وضعیت به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان با انتشار ویدئویی که محوریت آن مشکلات مردم خوزستان است، از ابتلای دوتن از همکارانش در خندوانه به ویروس کرونا خبر داده است.

بحرانی در این ویدئو اعلام می کند که حامد ذبیحی و مهدی برقعی، دو عروسک گردان جناب خان به کرونا مبتلا شده اند و علت غیبت عروسک جناب خان در برنامه خندوانه هم همین مساله بوده است.

همچنین علی صبوری از کمدین های برنامه خندوانه در سالهای اخیر، با انتشار مطالبی در پیج شخصی اش در اینستاگرام از ابتلای رامبد جوان به ویروس کرونا خبر داده است.

بر اساس آنچه اعلام شده، تیم خندوانه تلاش می کند تولید و پخش این برنامه ضبطی به دلیل ابتلای برخی عوامل به کرونا متوقف نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا به جان خندوانه افتاد

کرونا به جان خندوانه افتاد