مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-21اقتصادي

راه اندازی آزمایشگاه دیجیتال در اصفهان/ اقدامی هم تراز با روند های جهانی


از آزمایشگاه دیجیتال که تاکنون چندین دانشگاه معتبر جهانی از جمله دانشگاه لیون فرانسه و دانشگاه پلی تکنیک میلان اقدام به راه اندازی آن کرده اند رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه علی کیانی رییس دفتر پروژه تحول دیجیتال این شرکت اظهار داشت: چنین آزمایشگاه هایی تحت عناوینی چون دیجیتال لب ، آزمایشگاه دیجیتال یا آزمایشگاه صنعت 4.

0 شناخته می شوند و تاکنون چندین دانشگاه معتبر جهانی از جمله دانشگاه لیون فرانسه و دانشگاه پلی تکنیک  میلان اقدام به راه اندازی آن کرده اند.

رییس دفتر پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه افزود: چنین آزمایشگاه هایی باید سه مولفه اصلی داشته باشد؛ هوشمندی، کارآمدی و ایمنی.

این سه مولفه همواره باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: آزمایشگاهی هوشمند است که در آن از فناوری های مولد مانند اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، پهبادها، هوش مصنوعی و رباتیک در آن به منظور شبیه سازی و فعالیت های آزمایشی و تحقیقاتی استفاده شود.

کیانی ادامه داد: رمز موفقیت در پروژه های هوشمند سازی این است که سازمان ها و بنگاه های کسب و کار  بلند پروازانه و آینده نگرانه فکر کرده و ایده های خود را در قالب برنامه ریزی های کوتاه مدت اجرا کنند و بعد از بررسی نتایج کسب شده توسعه پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه دیجیتال در اصفهان/ اقدامی هم تراز با روند های جهانی

راه اندازی آزمایشگاه دیجیتال در اصفهان/ اقدامی هم تراز با روند های جهانی