مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 12:502021-07-21ورزشي

باشگاه ماشین سازی: با دروازه بان بداخلاق پرسپولیس برخورد کنید


باشگاه ماشین سازی تبریز بیانیه ای را در واکنش به رفتار توهین آمیز دروازه بان پرسپولیس منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی توهین دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به توپ جمع کن تبریزی در جریان بازی مقابل ماشین سازی، این باشگاه بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد.

  متن این بیانیه به شرح زیر است: ورزش در کشورمان با اخلاق و جوانمردی نمود پیدا کرده و از دیرباز تا کنون ورزشکاران این سرزمین را همیشه با اخلاق علی وار می شناسند.

از پوریای ولی تا جهان پهلوان تختی و از پرویز دهداری تا سیروس قایقران همگی مظهر اخلاق و منش پهلوانی بوده و تا ابد جز نام نیک از آن ها به یادگار نمانده و نخواهد ماند ولی متاسفانه ورزش و به خصوص فوتبال کشورمان در سال های اخیر دچار بی اخلاقی هایی شده است که همه اهالی فوتبال را آزرده خاطر می کند.

روز گذشته هم در جریان دیدار تیم ماشین سازی با پرسپولیس تهران متاسفانه دروازه بان حریف با الفاظی رکیک و ناشایست توپ جمع کن 13 ساله استادیوم شهید سلیمانی را مورد خطاب قرار داد که واقعا تعجب آور بود.

این درحالی است که توپ جمع کن های ورزشگاه ها که اکثرا از نوجوانان علاقه مند به فوتبال بوده و بدون کوچک ترین چشمداشتی در کنار زمین به دنبال انجام کار خود هستند و این به دور از اخلاق و منش پهلوانی است که نه تنها آن ها بلکه در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه ماشین سازی: با دروازه بان بداخلاق پرسپولیس برخورد کنید

باشگاه ماشین سازی: با دروازه بان بداخلاق پرسپولیس برخورد کنید