مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 15:102021-07-21سياسي

فرمانده نیروی هوایی ارتش: دشمن برای گرفتن حجاب از مردم برنامه ریزی کرده است


امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: دشمن روی مسائل فرهنگی، اعتقادات، باورها و سنت های ما کار می کند تا آن ها را از بین ببرد و برگزاری چنین برنامه هایی مانع از ادامه راه دشمن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امیر نصیرزاده با بیان اینکه دشمن با فضای مجازی برای گرفتن عفاف و حجاب جوانان کشور برنامه ریزی کرده بر نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی تاکید کرد.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوای ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه در همایش عفاف و حجاب که در سالن همایش هتل نیروی هوایی برگزار شد، گفت: این مراسم به مناسبت ازدواج تعدادی از زوج های جوان و کارکنان نیروی هوایی و تقدیر و تشکر از تعدادی از خانواده های این نیرو در بخش عفاف و حجاب که در کوی ها و شهرک های ما زندگی می کنند برگزار شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: دشمن روی مسائل فرهنگی، اعتقادات، باورها و سنت های ما کار می کند تا آن ها را از بین ببرد و برگزاری چنین برنامه هایی مانع از ادامه راه دشمن می شود.

وی فراهم کردن شرایط مناسب برای ازدواج آسان کارکنان نیروی هوایی را از جمله سیاست های این نیرو دانست و گفت: این سیاست برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سفارشات و احکام دینی قرآن کریم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی هوایی ارتش: دشمن برای گرفتن حجاب از مردم برنامه ریزی کرده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش: دشمن برای گرفتن حجاب از مردم برنامه ریزی کرده است