مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 19:402021-07-21ورزشي

دست فولاد و تیم های نفتی خوزستان از نظر مهره پر نیست


پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که به نظر من تیم فولاد با توجه به مهره هایی که دارد، تیمی نیست که بتواند در آینده با این شرایط به قهرمانی برسد، - ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که به نظر من تیم فولاد با توجه به مهره هایی که دارد، تیمی نیست که بتواند در آینده با این شرایط به قهرمانی برسد، گفت: دست فولاد نه به اندازه نفتی های خوزستان اما در مجموع از نظر مهره پر نیست و همین می تواند برای تیم های خوزستانی مشکل ساز باشد.

ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان پس از تساوی روز گذشته مقابل مس رفسنجان، اظهار کرد: نفت آبادان گویا تعداد زیادی از بازیکنان خود را برای دیدار با مس در اختیار نداشت و حتی طالب ریکانی را هم که از بازیکنان باتجربه این تیم است، به صورت کامل در این بازی در اختیار نداشت.

نفت در شروع لیگ برتر خوب کار کرد اما کم کم تحلیل رفت و شاید به دلیل نداشتن بازیکنان جایگزین خوب و مناسب در یک تورنمنت فرسایشی مثل لیگ برتر ایران است.

این تیم نیاز داشت که جایگزین های خوبی مثل تیم های استقلال، سپاهان و پرسپولیس داشته باشد تا بازیکنان تعویضی اش در همان حد و اندازه های بازیکنان درون زمین باشند که متاسفانه نفت چنین بازیکنانی را ندارد و دستش از نظر مهره خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست فولاد و تیم های نفتی خوزستان از نظر مهره پر نیست

دست فولاد و تیم های نفتی خوزستان از نظر مهره پر نیست