مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-22سياسي

چرا استقبال مهرانی ها از دریافت واکسن کرونا کم است؟


مهران به عنوان یکی از شهرستانهای قرمز استان ایلام در روزهای متمادی دارای بیشترین تعداد بستری کرونایی است اما امار نشان می دهدمردم این شهرستان آن گونه که باید از دریافت واکسن استقبال نمی کنند.

- مجید کاکی سرپرست فرمانداری مهران در کارگروه رسانه ای کرونا استان و در ادامه سلسله گفت وگوهای مجازی کارگروه اطلاع رسانی کرونا اظهار کرد: تاکنون تعداد 1900دوز واکسن کرونا در شهرستان مهران تزریق شده که از این تعداد واکسن 61 دوز مربوط به عوامل اجرایی انتخابات،850 دوز افراد بالای 65 سال و 570 دوز نیز مربوط به سایر گروه های هدف است.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره میزان دریافت واکسن در مناطق شهری و روستایی این شهرستان، گفت: استقبال برای تزریق واکسن کرونا در شهر مهران 33 درصد و شهر صالح آباد نیز 35 درصدی بوده در حالی که این میزان در روستاهای این شهرستان حدود 50 درصد است.

سرپرست فرمانداری مهران ادامه داد: انتشار شایعات و تبلیغات نادرست توسط عده ای در فضای مجازی سبب استقبال ضعیف مردم شهر مهران از واکسن شده که با فرهنگ سازی باید این امر مهم رفع شود.

وی با بیان اینکه مرکز قرنطینه مرزی در مرز مهران فعال است، گفت: زائرانی که با مجوز عتبات عالیات از مرز مهران راهی کشور عراق می شوند در صورت مثبت بودن تست “پی سی آر” با نظارت مرکز بهداشت شهرستان تا بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا استقبال مهرانی ها از دریافت واکسن کرونا کم است؟

چرا استقبال مهرانی ها از دریافت واکسن کرونا کم است؟