مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-22فناوري

پلتفرم بومی خودروی هوشمند طراحی شد/ امکان برقراری ارتباط دوطرفه با خودرو


محققان در یک شرکت دانش بنیان محصولات نرم افزار و سخت افزاری را تهیه کردند که زمینه تولید خودروی متصل به اینترنت فراهم شده و به واسطه آن ارتباط با خودرو و ارسال اطلاعات به آن امکان پذیر است.

- هدی اسکندری مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان تولید کننده پلتفرم خودرو متصل به خبرنگار مهر گفت: روز به روز اتومبیل های هوشمند یا متصل به اینترنت در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از شرکت های خودروساز دنیا به دنبال طراحی و تولید این نوع از وسایل نقلیه هستند.

وی گفت: یکی از نیازهای تولید خودروی متصل ایجاد زیرساخت ارتباطی و کسب و کار آن است که بتوان انواع سرویس های ارزش افزوده را بدون صرف زمان بر روی یک بستر ارایه کرد که توانستیم در این شرکت دانش بنیان زیرساخت کامل خودروی متصل را طراحی، اجرا و به مرحله بهره برداری برسانیم.

مدیر شرکت دانش بنیان افزود: با توجه به تعدد واحدهای کنترل در هر خودرو و همچنین تنوع خودرو در بازار، شناخت زبان های ارتباطی آنها نیازمند زیرساختی دقیق و به روز است؛ از این رو پلتفرمی طراحی کردیم که این زیرساخت را برای خودروی متصل فراهم می کند.

اسکندری با تاکید بر اینکه اساس پلتفرم خودروی متصل، دانش ارتباط با خودرو است، خاطرنشان کرد: پلتفرم خودروی متصل طراحی شده در این شرکت امکان ارتباط دوطرفه با خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم بومی خودروی هوشمند طراحی شد/ امکان برقراری ارتباط دوطرفه با خودرو

پلتفرم بومی خودروی هوشمند طراحی شد/ امکان برقراری ارتباط دوطرفه با خودرو