مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-22سياسي

سومین حرم میزبان جشنواره بین المللی شعر غدیر می شود


رییس بنیاد غدیر فارس از ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در استان خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره بین المللی شعر غدیر از شاخص ترین این برنامه هاست.

- ایسنا/فارس رییس بنیاد غدیر فارس از ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در استان خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره بین المللی شعر غدیر از شاخص ترین این برنامه هاست.

حجت الاسلام وحید احمدی پنج شنبه 31 تیرماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه ولایت و امامت به تبیین اهمیت عید بزرگ قربان پرداخت و با اشاره به فعالیت 12 کارگروه بنیاد غدیر فارس، اظهار کرد: عمده برنامه های این بنیاد در دهه امامت و ولایت و ایام میلاد امام علی(ع) که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برنامه ریزی و اجرا می شود، شامل 810 برنامه با 22 محور کلی است.

او با اشاره به شاخص ترین برنامه های این دهه گفت: جشنواره بین المللی شعر غدیر از مهم ترین برنامه ها است که دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی شعر غدیر به شیراز اختصاص یافته و 10 پایگاه یکشنبه های علوی برای تبیین نهج البلاغه در کلانشهر شیراز راه اندازی شده است که غدیرشناسی به صورت تخصصی از مهم ترین برنامه های این ایام است که به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین حرم میزبان جشنواره بین المللی شعر غدیر می شود

سومین حرم میزبان جشنواره بین المللی شعر غدیر می شود