مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-22سياسي

اعضای شورای شهر گلستان در انتخاب شهردار به سفارش ها توجه نکنند


فرماندار بهارستان با اشاره به به اینکه انتخاب شهردار از مهمترین وظایف شورا است گفت: اعضای شورای شهر گلستان در انتخاب شهردار به سفارش ها توجه نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی تمهیدی صبح پنج شنبه در دیدار با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر گلستان اظهار داشت: خدمت به مردم افتخار بزرگی است لیکن نمایندگی مردم در پارلمان شهری وظیفه ای حساس و سخت خواهد بود.

فرماندار بهارستان ضمن تاکید بر قانونمندی اعضای شورای شهر گفت: مهمترین وظیفه شورا، نظارت بر عملکرد شهردار و تصویب لوایحی است که بر اساس آن به مطالبات به حق مردم توسط شهرداری رسیدگی می شود.

تمهیدی انتخاب شهردار را یکی از مهمترین و اصلی ترین وظیفه شوراها عنوان کرد و تصریح کرد: در انتخاب شهردار از قبول سفارشات، توصیه ها و فشارها پرهیز کرده و از انتخاب شتاب زده اجتناب کنید چرا که انتخاب یک شهردار دست پاک، امانتدار و دلسوز شهر است که می تواند اهداف شهر و مردم را دنبال کند و برای آبادانی شهر قدم بردارد.

وی افزود: با تدوین برنامه جامع و کامل از اولویت های اساسی شهر از هدر رفتن منابع مالی و اعتبارات جلوگیری نمایید و مردم داری، ارتباط با مردم و پاسخگو بودن از دیگر تأکیدات فرماندار به اعضای جدید شورای اسلامی شهر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر گلستان در انتخاب شهردار به سفارش ها توجه نکنند

اعضای شورای شهر گلستان در انتخاب شهردار به سفارش ها توجه نکنند