مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-22اجتماعي

سوژه های داغ«فارس من»؛ از واکنش شهروندان به تخریب فضای سبز تا مشکل آب روستاها


این هفته هم سوژه های متعددی در سامانه فارس من اردبیل ثبت شد که در این بین واکنش مردم به تخریب فضای سبز محوطه عالی قاپو و خاموش بودن دستگاه پرداخت الکترونیکی کرایه اتوبوس های شهر اردبیل از سوژه های داغ هفته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سامانه فارس من سامانه ای است که مشکلات و مطالبات مردم را دریافت و با همراهی خود مردم در فضای مجازی منتشر و موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری می کند؛ در این گزارش به مطالبات این هفته اردبیلی ها می پردازیم.

مردم استان اردبیل تاکنون صدها سوژه در سامانه فارس من ثبت کردند؛ از آب، راه، برق و تلفن گرفته تا جلوگیری از تخریب محیط زیست و این هفته هم از جای جای استان مطالبه داشتیم.

از سوژه های بحث برانگیز می توان به میدان عالی قاپو یکی از میادین مهم و مرکز شهر اردبیل است، عالی قاپو با بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی معروف شده و سالانه هزاران مسافر و گردشگر را جذب این شهر می کند، حال یکی از مخاطبین فارس من خبر از تخریب پارکی در این منطقه خبر داده است که به محض رسیدن سوژه به حمایت 50 پیگیر موضوع خواهیم بود.

در این مطالبه نوشتند؛ شنیده ها حاکی از این است شورای ترافیک می خواهد تنها فضای سبز موجود در عالی قاپو شهر اردبیل که مقابل امامزاده صالح و جنب مسجد ملامومن است را به بهانه ایجاد کوچه خراب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوژه های داغ«فارس من»؛ از واکنش شهروندان به تخریب فضای سبز تا مشکل آب روستاها

سوژه های داغ«فارس من»؛ از واکنش شهروندان به تخریب فضای سبز تا مشکل آب روستاها