مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-22سياسي

ثبات در غرب آسیا برای اروپا نیز مهم است/لزوم برقراری پرواز مستقیم میان تهران و رُم


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ثبات در غرب آسیا نه تنها برای کشورهای منطقه، بلکه برای اروپا نیز حایز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباعث شد حتی نتوانیم به منابع ارزی خود جهت تأمین اقلام پزشکی و تهیه واکسن دسترسی داشته باشیم که نشان دهنده نقض حقوق بشر از سوی کشورهای غربی است.

وی در ادامه ضمن تشریح تحولات اخیر در منطقه از جمله یمن، فلسطین و افغانستان افزود: معتقدیم امنیت و ثبات منطقه باید توسط کشورهای منطقه تأمین شود و مداخلات سایر کشور های خارج از منطقه جز تداوم بی ثباتی و ناامنی دستاورد دیگری نخواهد داشت.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان این دیدار با برشمردن فعالیت های کشورمان در امر مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر گفت: جمهوری اسلامی ایران از قربانیان تروریسم بوده و شهدای بی شمار در مسیر مبارزه با قاچاق مواد مخدر برای برقراری امنیت سایر کشورها از جمله کشورهایی اروپایی تقدیم کرده است، لذا ثبات در غرب آسیا نه تنها برای کشورهای منطقه، بلکه برای اروپا نیز حایز اهمیت است.

بدون حضور ایران، برقراری امنیت و صلح پایدار غیرممکن است رییس کمیسیون امورخارجی و مهاجرت مجلس سنای ایتالیا نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست مجازی و با اشاره به روابط تمدنی و تاریخی میان ایتالیا و ایران، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات در غرب آسیا برای اروپا نیز مهم است/لزوم برقراری پرواز مستقیم میان تهران و رُم

ثبات در غرب آسیا برای اروپا نیز مهم است/لزوم برقراری پرواز مستقیم میان تهران و رُم