مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-22سياسي

شهردار باید تعهد و تخصص داشته باشد


معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم با انتخاب شهردار، شورای شهر را قضاوت خواهند کرد، باید فردی را انتخاب کنید که علاوه بر تعهد، تخصص، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زابل، عباسعلی ارجمندی در دیدار اعضای منتخب شورای اسلامی شهرستان زابل، اظهار کرد: اعضای منتخب شورای اسلامی شهر زابل مسئولیت بزرگ و سختی را بر عهده دارند و همواره در مقابل دیدگان مردم شریفی قرار دارند که به آنها رأی داده و منتظرند تا ببینید که چگونه اعضای منتخب آنان با همدلی، اتحاد و تلاش در راستای پیگیری و پاسخگویی به مطالبات در کنار سایر مدیران و مسوولان گام برمی دارند.

فرماندار ویژه شهرستان زابل با اشاره به اینکه کار در شورا و مدیریت شهری نتیجه ای دارد که به سرعت برای تمام اقشار نمایان می شود، بیان کرد: این مسئله می تواند رضایت مردم را در برداشته باشد و اگر کم کاری و احیاناً خطایی نیز رخ دهد، به وضوح نمایان و باعث عدم رضایت مردم می گردد.

وی ادامه داد: نخستین کاری که باید در شهرداری اتفاق بیفتد، نگاه و کار جهادی و انقلابی است تا بتوانید کارها را به سرانجام برسانید.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به اعضای منتخب شورای اسلامی شهر زابل گفت: مردم با انتخاب شهردار، شما را قضاوت خواهند کرد، لذا فردی را انتخاب کنید که علاوه بر تعهد، تخصص، جایگاه شورا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار باید تعهد و تخصص داشته باشد

شهردار باید تعهد و تخصص داشته باشد