مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-22حوادث

3493 خودروی غیربومی از مبادی ورودی اصفهان بازگردانده شدند


سه هزار و 493 خودرو با پلاک غیربومی از روز دوشنبه تاکنون از مبادی ورودی شهرهای استان اصفهان بازگردانده شدند.

- با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی استان اصفهان اظهار داشت: ترافیک در محورهای استان روان است و مشکلی برای تردد گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه مهم ترین چالش کنونی ترافیکی جاده های استان اصفهان عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای درون استانی است، ابراز داشت: طی دو روز اخیر در تصادفات جاده ای 6 کشته و بیش از 17 مصدوم داشتیم که این آمار مناسب نیست.

تعیین علت فوت تصادف زانتیا و تریلر در محور شهرضا رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه علت تصادف محور شهرضا – مبارکه که منجر به فوت چهار جوان سرنشین زانتیا بر اثر برخورد با تریلر مشخص شده است، ابراز داشت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را 50 درصد عدم توجه راننده زانتیا و 50 درصد به دلیل تغییر مسیر تریلر بوده است.

وی با اشاره به اینکه ضروری است رانندگان در محورهای استان اصفهان با سرعت مطمئن حرکت کنند، اضافه کرد: عدم رعایت این قانون خسارات جانی زیادی را به بارآورده است.

سرهنگ زارع همچنین به آمار برخورد با خودروهای غیر بومی که در محورهای استان اصفهان تردد داشتند، اشاره کرد و ادامه داد: از روز دوشنبه تاکنون نیروهای پلیس راه به چهار هزار و 64 خودرو تذکر شفاهی داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3493 خودروی غیربومی از مبادی ورودی اصفهان بازگردانده شدند

3493 خودروی غیربومی از مبادی ورودی اصفهان بازگردانده شدند