مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-22سياسي

20هزار پرس غذای گرم در آذربایجان غربی در عید غدیر طبخ می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: همزمان با عید غدیر در بیش از 140 محله آش نذری و نزدیک به 20 هزار پرس غذای گرم در استان طبخ و بین مردم و نیازمندان توزیع شود.

- ، حجت الاسلام منصور امامی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران به تبیین برنامه های ستاد مردمی غدیر پرداخت و افزود: با توجه به اینکه سال های گذشته حرکات چشم گیری برای غدیر صورت نمی گرفت و ستاد مردمی غدیر در سازمان تبلیغات اسلامی با هدف همفکری و هم افزایی فعالین فرهنگی شهر و استان راه اندازی شد.

وی ادامه داد: هدف از ایجاد این ستاد همراهی فعالان فرهنگی با همدیگر و برطرف کردن نواقص مختلف است و در این راستا پنج کمیته راه اندازی شده است و مقرر شده خیابان شهید سلیمانی ارومیه به عنوان خیابان نمونه مرکزی برای فعالیت های غدیر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تزیین و برنامه های مختلف در آنجا در دهه ولایت و روز غدیر برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به راه اندازی پویش نذر خدمت اشاره کرد و گفت: هر کسی در هر شغلی است در روز غدیر و ایام ولایت می تواند تمام یا بخشی از کارهای خود را به صورت صلواتی انجام دهد.

حجت الاسلام امامی اضافه کرد: برخی مجموعه ها و هیئات های مذهبی در زمینه های مختلف در بحث غدیر فعال هستند و هدف ستاد مردمی غدیر استفاده از همه ظرفیت ها برای نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20هزار پرس غذای گرم در آذربایجان غربی در عید غدیر طبخ می شود

20هزار پرس غذای گرم در آذربایجان غربی در عید غدیر طبخ می شود