مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-22اقتصادي

ورود بخش خصوصی به جنگل های روسیه/ سیاست کشت فراسرزمینی در دستور کار قرار گرفت


روسیه حداقل 3 درصد جنگل روسیه را به دست بخش خصوصی می سپارد و همچنین برنامه کشت گونه های با کیفیت چوب در نیوزیلند نیز در دستورکار این کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزار ی فارس به نقل از راشاتودی، تولید کنندگان الوار و چوب در روسیه خواستار خصوصی سازی در جنگل های این کشور شدند، رییس یکی از هلدینگ های بزرگ تولید الوار در روسیه گفت: سرمایه گذاران روسی باید اجازه حضور بیشتر در بخش جنگل این کشور را داشته باشند و حداقل سه درصد جنگل ها را در اختیار بخش خصوصی قرار د هند که در این صورت از تخریب جنگل ها هم جلوگیری خواهد شد.

کنستانتین کلاشکویچ رییس تولید کنندگان جنگل در روسیه با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: اجازه ورود بخش خصوصی به جنگل باعث کشت و افزایش تولید گونه های جنگلی و محافظت آنها و تجارت بیشتر درختان جنگلی خواهد شد.

بر اساس اظهارات این مسئول، طی چند سال اخیر بخش زیادی چوب های  با کیفیت جنگل از بین رفته است و 80 تا 120 سال زمان  می برد که این جنگل ها به وضع عادی خود برگردد.

وی در عین حال پیشنهاد کرد که روسیه می تواند به جنگل کاری تجاری در کشور نیوزیلند بپردازد و اگر دولت از بخش خصوصی حمایت کند این کار امکانپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بخش خصوصی به جنگل های روسیه/ سیاست کشت فراسرزمینی در دستور کار قرار گرفت

ورود بخش خصوصی به جنگل های روسیه/ سیاست کشت فراسرزمینی در دستور کار قرار گرفت