مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-22پزشكي

علائم نوروویروس چیست؟


سازمان بهداشت عمومی انگلیس (PHE) هشدار داده است که عفونت ناشی از نورو ویروس به سرعت در حال شیوع در نقاط مختلف این کشور است.

- جی پلاس، سازمان بهداشت عمومی انگلیس (PHE) هشدار داده است که عفونت ناشی از نوروویروس به سرعت در حال شیوع در نقاط مختلف این کشور است، همچنین تخمین زده می شود این بیماری که بیشتر در فصول سرد سال شایع است اتفاق بیفتد و نام دیگر آن ویروس استفراغ زمستانه است، سالانه 600 هزار تا یک میلیون نفر را در انگلیس مبتلا می کند.

این بیماری یکی از انواع شایع بیماری های گوارشی در انگلیس است، که ابتلای مکرر بزرگسالان به بیماری التهاب معده و روده را سبب می شود.

پروفسور ساهیر غربیا، نایب دبیر خدمات ملی بیماری های مسری در سازمان بهداشت عمومی انگلیس گفت: نوروویروس که معمولا با نام ویروس استفراغ زمستانه شناخته می شود، در سال همه گیری کمتر سرایت پیدا کرد و کمتر فرصت شیوع در بین افراد را پیدا کرد، ولی با ایجاد محدودیت ها، افزایش موارد ابتلا به آن در میان تمام گروه های سنی را شاهد هستیم.

علائم نوروویروس چیست؟ مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ایالات متحده اعلام کرده است، که علائم نوروویروس معمولا یک یا دو روز بعد از ابتلا ظاهر می شود، اما ممکن است پس از 12 ساعت نیز دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم نوروویروس چیست؟

علائم نوروویروس چیست؟