مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-22ورزشي

ناداوری از دلایل سقوط ملوان به لیگ یک است


مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی یکی از دلایل سقوط ملوان به لیگ یک را ناداوری دانست و گفت: ما تازه وارد این فوتبال نشده ایم، ملوان سال های سال است که از داوری ها ضربه خورده و اتفاقا با شاهکارهای برخی داورها به لیگ یک سقوط کرد و تا مرز انحلال پیش رفت.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پژمان نوری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام فصل اخیر لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: قبل از هر صحبتی از تمامی مجموعه باشگاه ملوان که فصل گذشته خالصانه برای سربلندی نماد شهرمان و افتخار خطه شمال کشور زحمت کشیدند، تشکر می کنم.

  وی با بیان اینکه شرایط باشگاه داری دشوار است، افزود: هزینه های سرسام آور باشگاهداری وقتی از طرف نهادها و سازمان های دولتی حمایت مالی نمی شوید واقعا کمرشکن است آن هم برای باشگاهی که در تمامی رده های آقایان و همچنین بانوان تیم داری می کند، به همین دلیل بر خود واجب می دانم از طرف همه دوستداران ملوان که با قلب بزرگشان یک تنه بار مالی باشگاه ملوان در فصل گذشته را به دوش کشیدند تشکر می کنم.

مدیرعامل ملوان خودمان و روح فوتبال حاضر خواهم شد و ثابت می کنم آقایان و دوستان شان آمدند در انزلی و سوت داور را خریدند!  وی با بیان اینکه جالب نیست که همه این حاشیه ها باز هم در آستانه بازی مقابل خیبر (این بار در مسابقه حساس حذفی)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناداوری از دلایل سقوط ملوان به لیگ یک است

ناداوری از دلایل سقوط ملوان به لیگ یک است