مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-22اقتصادي

فعال شدن 12 گشت ویژه راهداری و ترابری جنوب کرمان در تعطیلات پیش رو


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: در تعطیلات پیش رو 12 گشت ویژه راهداری و ترابری با هدف نظارت بیشتر بر حوزه راهداری و حمل و نقل در جنوب کرمان فعال شد.

- مسعود جمیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو و در نتیجه نیاز به تشدید نظارت ها با نظارت مستقیم معاونت های راهداری، حمل و نقل و فنی و همچنین در شهرستان ها با برنامه ریزی روسای ادارات شهرستانی این گشت ها فعال خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به لزوم خدمات مجتمع های خدماتی و رفاهی به کاربران جاده ای، مسافران و مردم گفت: در این طرح ویژه که با جدیت دنبال خواهد شد، مدیران مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی که نسبت به تعهدات مشخص خود اقدام نکنند، مواردی همچون رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، عدم ارائه خدمات قانونی به مراجعان و تخطی از حقوق رانندگان و مسافر در مجتمع ها با جدیت رصد و به شکایت های رسیده مردمی و گزارش شده گشت های راهداری و ترابری در قالب قانون و کمیسون های مربوطه رسیدگی خواهد شد.

وی از نظارت جدی و ویژه بر تردد ناوگان عمومی مسافری خبر داد و گفت: شرکت های حمل و نقل مسافر باید با پیروی کامل از دستورالعمل های حمل و نقلی خدمات خود را به مردم، رانندگان و مسافران ارائه کنند و در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن 12 گشت ویژه راهداری و ترابری جنوب کرمان در تعطیلات پیش رو

فعال شدن 12 گشت ویژه راهداری و ترابری جنوب کرمان در تعطیلات پیش رو