مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-22ورزشي

تاثیر مثبت اجرای طرح سرباز ماهر بر سربازان و جوانان استان اردبیل


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تاثیر مثبت اجرای طرح سرباز ماهر بر سربازان و جوانان استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تاثیر مثبت اجرای طرح سرباز ماهر بر سربازان و جوانان استان اردبیل خبر داد.

سجاد انوشیروانی در گفت وگو با ایسنا گفت: خدمت وظیفه عمومی بستر مناسبی برای مشارکت مردمی در امر دفاع مردمی و یکی از مهمترین منابع تامین نیروی انسانی مورد نیاز نیروهای مسلح است، لذا یکی از ارکان توان رزمی نیروهای مسلح و بنیه دفاعی کشور است.

وی افزود: با عنایت به اهمیت و ضرورت مهارت آموزی و توانمندسازی جوانان برای ورود به بازار کار و تشکیل زندگی می توان از فرصت خدمت وظیفه عمومی برای این امر مهم در بدو ورود جوانان به اجتماع بهره برد.

انوشیروانی با اشاره به جزییات طرح سرباز ماهر، تصریح کرد: طرح سرباز ماهر در استان اردبیل به عنوان استان پایلوت از اسفند سال 1397 کلید خورد و در این راستا تفاهم نامه ای فی ما بین اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی جهت اجرای دوره های آموزشی برای سربازان وظیفه منعقد گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: مرحله اول آن با آموزش یک هزار و سه سرباز وظیفه(آجا، ناجا و سپاه) در آذرماه سال 1398 به پایان رسید که بعضا به دلیل عدم سهمیه بندی نیروهای مسلح از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مثبت اجرای طرح سرباز ماهر بر سربازان و جوانان استان اردبیل

تاثیر مثبت اجرای طرح سرباز ماهر بر سربازان و جوانان استان اردبیل