مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-22اقتصادي

کشف و توقیف 10 تن سیمان احتکار شده در اسدآباد


مدیر اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد از توقیف 10 تن سیمان احتکار شده در یکی از انبارهای این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد از توقیف 10 تن سیمان احتکار شده در یکی از انبارهای این شهرستان خبر داد.

مصطفی حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازرسی مشترک انجام شده صبح امروز اداره صمت به همراه اطلاعات ،سپاه ،نیروی انتظامی از سطح انبارها و واحدهای مصالح فروشی شهرستان، اظهار کرد: در این بازرسی مشترک یک واحد احتکار کننده شناسایی و از این انبار 10 تن سیمان کشف و توقیف شد .

وی با بیان اینکه سیمان توقیف شده این واحد احتکار کننده با نرخ مصوب به زودی در بازار توزیع می شود و مالک این واحد متخلف برای رسیدگی به تعزیرات معرفی شده است ،افزود:️ تمامی فروشندگان مصالح ساختمانی شهرستان تا پایان روز یکشنبه سوم مرداد ماه فرصت دارند موجودی سیمان خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند، در غیر اینصورت پس از اتمام مهلت تعیین شده موجودی سیمان ثبت نشده در سامانه که در بازرسی ها کشف شود با عنوان تخلف احتکار به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می شود.

حیدری در ادامه با بیان اینکه هم اکنون مشکل حادی در رابطه با جذب و توزیع مرغ در شهرستان وجود ندارد ، تصریح کرد: سهمیه امروز شهرستان از مرغ گرم 12 تن بوده که این میزان سهمیه بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و توقیف 10 تن سیمان احتکار شده در اسدآباد

کشف و توقیف 10 تن سیمان احتکار شده در اسدآباد