مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-22اقتصادي

بیش از 2800 دستگاه کامیون از کرمانشاه به بندر امام خمینی(ره) اعزام شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای آغاز طرح تخلیه بندرامام خمینی (ره) تاکنون 2 هزار و 889 دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای استان به این بندر اعزام شده اند.

- فریبرز کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: اهمیت انتقال به موقع نهاده های دامی به داخل کشور و تامین نهاده های دامی مورد نیاز دامداران استان از ابتدای آغاز طرح تخلیه بندرامام خمینی (ره) تاکنون 2 هزار و 889 دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای استان به این بندر اعزام شده اند.

وی گفت: جهت تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اجازه صدور بارنامه برای تمامی شرکت های حمل و نقل کالای سراسر کشور جهت حمل نهاده های دامی از مبدا بندر امام خمینی (ره) صادر کرد این اداره کل در این راستا جلسه ای با شرکت پشتیبانی امور دام و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای استان  تشکیل داد و یکی از شرکت منتخب جهت صدور بارنامه از مبدا بندر امام خمینی(ره) تعیین شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: اجرای این طرح ها در راستای جذب حداکثری ناوگان حمل و نقل برای جابجایی کالاهای اساسی است و به تمامی رانندگان حمل کالاهای اساسی روغن موتور تعلق می گیرد و رانندگان متقاضی برای دریافت روغن تشویقی به پایانه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2800 دستگاه کامیون از کرمانشاه به بندر امام خمینی(ره) اعزام شد

بیش از 2800 دستگاه کامیون از کرمانشاه به بندر امام خمینی(ره) اعزام شد