مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-22سياسي

«خبرخوب خوزستان» هشتگ داغ توییتر ایران شد/ خنده ات شست همه غم ها را


همزمان با اقدامات جهادی گروه های مردمی و نظامی برای آبرسانی به مناطقی که در خوزستان درگیر تنش آبی هستند و به ثمر نشستن این تلاش ها، کاربران شبکه های اجتماعی با زدن هشتگ «خبرخوب خوزستان» تصاویر رسیدن آب به این مناطق را به اشتراک گذاشتند.

- برخی دیگر از کابران شبکه های اجتماعی هم مطالبات خود را برای مردم خوزستان پیگیری می کنند.

علیرضا گرایی نوشت: نیروهای مسلح و بسیجی ها در راه خدمت به مردم خوزستان؛ از گروهک های مسلح گلوله میخورند؛ از سلبریتی های خوشگذران زخم زبان!!! و این اوج مظلومیت آن هاست.

#شهید_ضرغام_پرست حمید علیمی، ذاکر اهل بیت هم نوشت: سلبریتی های محترم ضمن تشکر از پستهای حمایتی از مردم خوزستان لطفا استخرهای منازل مسکونی خود را امسال آبگیری نکنید.

همه اهل یک کشوریم.

#همدیگر_را_نکشید کاربر دیگری هم زنگ خطر فعالیت گروهک های تروریستی و جدایی طلب را یادآوری کرده و نوشت: 💬ونوس عامری از_خوزستان_تا_تهران_جانم_فدای_ایران  این شعار زیبای مردم ایذه ی خوزستان پاسخ تجزیه طلبهای  بی وطن است  ،قدر این مردم شریف را بدانید و صدای خوزستان را بشنوید #خوزستان_تنها_نیست امروز احمد توکلی، نماینده اسبق مجلس شوراسی اسلامی در مصاحبه با خبرگزاری فارس خطاب به رییس جمهور منتخب دکتر داد و در صفحه شخصی خود نوشت:  امروز و پس از جلسه بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خبرخوب خوزستان» هشتگ داغ توییتر ایران شد/ خنده ات شست همه غم ها را

«خبرخوب خوزستان» هشتگ داغ توییتر ایران شد/ خنده ات شست همه غم ها را