مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-22ورزشي

حضور ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های انتخابی اردوی تیم ملی کاراته


رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: رقابت های انتخابی اردوی تیم ملی به مدت یک هفته در استان تهران با حضور سه ورزشکاران از کرمانشاه در حال برگزاری است.

- سعید نصراللهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: از شنبه، 26 تیرماه امسال رقابت های انتخابی اردوی تیم ملی کاراته در استان تهران آغاز شد که در این رقابت ها سه کاراته کار کرمانشاهی حضور داشتند.

وی افزود: نفرات برتری در استان کرمانشاه در رشته کاراته داریم که در مراحل بعدی اردو شرکت خواهند کرد.

رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه ادامه داد: برای حضور ورزشکاران در مراحل بعدی تیم کاملی از بانوان و آقایان داریم و امید است ورزشکاران کرمانشاه با توجه به پشتکار و تلاشی که دارند به جایگاهی که مستحق آن هستند برسند و موفق شوند.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور، گفت: اگر شرایط کرونا اجازه دهد، حدودا در اواخر مردادماه انتخابی اردوی قهرمانی کشور را خواهیم داشت که در این اردو حتما ورزشکارانی از استان کرمانشاه حضور خواهند داشت.

نصراللهی در پایان با اشاره به مسابقات جهانی امارات و ظرفیت ورزشکاران کرمانشاهی، گفت: در آبان ماه سال 1400 مسابقات جهانی امارات را پیش رو داریم، انتخابی این مرحله به همراه نفرات قهرمانی کشور پس از شرکت در اردوی تیم ملی، نفرات منتخب راهی مسابقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های انتخابی اردوی تیم ملی کاراته

حضور ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های انتخابی اردوی تیم ملی کاراته