مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-22سياسي

مسلمانی که با صهیونیست ها دست می دهد، اسلام را نشناخته است


سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که حج بدون برائت حج نیست، چون همه شاخص اسلامیت، همگرایی دینی و بیزاری از دشمنان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در کنگره بین المللی حج؛ جهان اسلام، چالش ها و راهکارها ، تولی و تبری را یکی از ارکان بزرگ دین مقدس اسلام برشمرد و گفت: درباره نبی مکرم اسلام، در کلام وحی می خوانیم اشداء علی الکفار، رحماء بینهم؛ در زیارتنامه های معصومان هم می خوانیم سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم؛ در برنامه های دینی و ادیان و مکاتب گذشته، مسأله همگرایی و واگرایی نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: همگرایی با همراهان و مبارک آن انسان کامل زدند و خاکستر و آتش بر سر مبارکش ریختند، سنگ بر پای آن خلیفه الهی زدند، استخوان پای او را آزردند، پیشانی و دندانش را شکستند، عموی او را شهید و یارانش را شکنجه کردند، باید در مقابل این تفکر و این دشمنان ایستاد.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه چنین حرکاتی از سوی مشرکان، امروز هم در حال اجرا است، تصریح کرد: مگر دشمنان اسلام در رسانه های خود علیه انقلاب اسلامی تبلیغ نمی کنند؟ مگر نسبت های ناروا به انقلاب و انقلابیان نمی دهند؟ مگر اسلام را زیر سئوال نمی برند؟ مگر کاه ها را کوه نمی کنند؟ ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانی که با صهیونیست ها دست می دهد، اسلام را نشناخته است

مسلمانی که با صهیونیست ها دست می دهد، اسلام را نشناخته است