مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-22اقتصادي

دکتر راغفر: غارتگران اجازه ندادند صدای بحرانِ خوزستان شنیده شود


دکتر حسین راغفر کارشناس اقتصادی گفت: سالهاست در خصوص مشکلات هشدارهای بسیاری داده شده اما منافع غارت گری گروه هایی که در داخل قدرت به چپاول این ثروتهای ملی پرداختند، اجازه نداد این اخطارها و تذکرات شنیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا، سهم مردم خوزستان از همجواری با بزرگترین میدانِ نفتیِ ایران، فقر و بی کاری و سهمشان از کرخه و کارون بی آبی و خشکسالیست! آن طرف تر در سیستان و بلوچستان، نه آب هست و نه نان.

کرونای دلتا به جان مردم افتاده است؛ بیمارستان ها جای خالی برای بستری بیماران ندارند و مردم یکی در میان لباس مشکی به تن کرده اند.

نه فقط خوزستان و سیستان و بلوچستان بلکه ایلام، کرمانشاه، کردستان، کهگیلویه وبویراحمد، لرستان و… هم وضعیت مناسبی ندارند.

امروز و با گذشت 43 سال از انقلاب سال 57 تعداد مناطق محروم کشور نه تنها کاهش پیدا نکرده که وضعیت این مناطق نسبت به قبل به مراتب بحرانی تر نیز شده است.

حسین راغفر (استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا) در خصوص وضعیت امروز استانهایی مثل خوزستان و سیستان و بلوچستان و توسعه نیافتگی این مناطق گفت: دهه ی اول انقلاب دهه ی استقرار نظام و پشت سر گذاشتنِ مشکلات بسیاری بود که به دلیل جنگ و تحریم های اقتصادی به وجود آمد؛ اما بعد از آن و با شروع دهه ی دوم انقلاب با تغییر ایدئولوژی در جمهوری اسلامی موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر راغفر: غارتگران اجازه ندادند صدای بحرانِ خوزستان شنیده شود

دکتر راغفر: غارتگران اجازه ندادند صدای بحرانِ خوزستان شنیده شود