مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 11:452021-07-22اقتصادي

تمدید مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان سال 98


رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بر اساس تصمیمات کمیته اقدام ارزی و با هدف تسریع و تسهیل در ایفای تعهدات ارزی، مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان سال 98 تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

- به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم اظهار داشت: بر اساس تصمیمات کمیته اقدام ارزی و با هدف تسریع و تسهیل در ایفای تعهدات ارزی، مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان سال 98 تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

صادرکنندگان سال 98 تا پایان مردادماه فرصت دارند بر اساس مفاد بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال های 1400-1397 و روش های مندرج در این بسته، نسبت به رفع تعهدات ارزی صادراتی خود اقدام کنند.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بر اساس بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات، صادرکنندگان سال های 1398 تا 1400 موظف هستند 90 درصد ارزش کوتاژهای صادراتی (صد درصد تعهدات ارزی) خود را ایفا کرده تا مشمول محدودیت ها نشوند.

رییس کمیته اقدام ارزی ادامه داد: با توجه به لزوم مساعدت به صادرکنندگان سال 98 جهت رفع تعهدات ارزی و استفاده از ارز حاصل از صادرات برای واردات خود و یا واگذاری پروانه های صادراتی به غیر، این تمدید مهلت در نظر گرفته شده است و انتظار می رود صادرکنندگان از فرصت مقتضی جهت ایفای تعهدات ارزی خود استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان سال 98

تمدید مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان سال 98