مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-22اقتصادي

سواحل مکران درهرمزگان از مناطق تاثیرگذار در اقتصاد کشور خواهد بود


سواحل مکران در شرق هرمزگان از مناطق مهم و تاثیرگذار در اقتصاد ملی و تولید و صادرات کشورمان خواهد بود.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: سواحل مکران در شرق هرمزگان از مناطق مهم و تاثیرگذار در اقتصاد ملی و تولید و صادرات کشورمان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی عصر پنج شنبه در جمع اعضای منتخب شورای ششم شهر لیردف جاسک عنوان کرد: با افتتاح این پروژه راهبردی، اولین کشتی نفتکش جمهوری اسلامی ایران، نفت را از این نقطه بارگیری می کند و برای اولین بار، صادرات نفت ایران از این نقطه صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: 91 درصد این پروژه بسیار بزرگ و استراتژیک، توسط مهندسان و متخصصین جوان کشورمان در همه بخش های اجرای آن داخلی سازی شد و این کار توسط شرکت های بخش خصوصی و دانش بنیان، وزارت نفت و با حمایت های ویژه در استان هرمزگان، صورت گرفت و برای نخستین بار در کشور، یک هزار کیلومتر لوله مقاوم در برابر خوردگی توسط مهندسان داخلی تولید شد که سنگ معدن، تختال ورق و حتی پوشش آن کاملاً تولید داخل است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه برای اجرای این پروژه دو میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است و این پروژه 10 هزار اشتغال زایی داشته است، افزود: اجرای هزار کیلومتر خط لوله، احداث یک واحد تلمبه خانه و دو ایستگاه توپک رانی، احداث دو پست برق و 230 کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل مکران درهرمزگان از مناطق تاثیرگذار در اقتصاد کشور خواهد بود

سواحل مکران درهرمزگان از مناطق تاثیرگذار در اقتصاد کشور خواهد بود