مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 14:002021-07-22سياسي

دشمنان بر طبل اغتشاش می کوبند


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمنان بر طبل اغتشاش می کوبند و قصد دارند خواسته و مطالبه به حق مردم خوزستان را به سمت اهداف خود منحرف کنند.

- اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمنان بر طبل اغتشاش می کوبند و قصد دارند خواسته و مطالبه به حق مردم خوزستان را به سمت اهداف خود منحرف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوار پور عصر امروز در جلسه ای با حضور استاندار خوزستان و جمعی از بزرگان طوایف و مسئولان شهرستان ایذه با بیان اینکه همه ما به ویژه بزرگترها در شکل گیری انقلاب اسلامی سهم داشتند و تا امروز هم در کنار این انقلاب مانده اند، گفت: به هر حال ما برای انقلاب خون های زیادی را دادیم و باید تا پای جان از این سرمایه دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه این زحمات و تلاش ها تا امروز توانسته نظام جمهوری اسلامی را نگه دارد، بیان کرد: خوبی این انقلاب یکی بودن مسئولان و مردم است اما در رژیم های دیگر همچنین چیزی وجود ندارد.

سردار شاهوارپور افزود: همه اقوام از جمله بختیاری ها از اول تا آخر پای نظام خواهند ایستاد و ما با زور خود این نظام را نگه داشتیم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات ایذه مختص شهرستان هستند، گفت: شهرهایی که پیشرفت کردند، کسانی را داشتند و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کردند؛ بنابراین سیاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان بر طبل اغتشاش می کوبند

دشمنان بر طبل اغتشاش می کوبند