مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 15:402021-07-22سياسي

برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد فارس


مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا 4 شهرستان فارس در وضعیت زرد بوده و نماز جمعه این هفته در این شهرها برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام عادل حاجی پور گفت: طبق اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، آخرین رنگ بندی تعیین شده شهرستان های استان فارس در مورخ 31 تیرماه 1400 به شرح زیر است: 19 شهرستان فارس شامل داراب، زرین دشت، لارستان، گراش، اوز، لامرد، خنج، جهرم، خفر، فسا، شیراز، زرقان، کازرون، مرودشت، ارسنجان ، پاسارگاد، اقلید و آباده در وضعیت قرمز هستند.

وی افزود: 13 شهرستان نیز شامل ممسنی، بوانات، کوهچنار، بختگان، نی ریز ، سروستان، فیروزآباد، قیر و کارزین، رستم، سرچهان، مهر و خرامه در وضعیت نارنجی بوده و 4 شهرستان شامل خرامه، خرم بید، رستم و فراشبند در وضعیت زرد هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، جمعه این هفته یکم مرداد ماه، نماز جمعه در تمامی شهرهای زرد اقامه و برگزار می گردد.

گفتنی است شهرهایی که در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند، نمازجمعه در فضای باز یا سالن های بزرگ و دارای سقف مرتفع و با جمعیت محدود و زمان محدود برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد فارس

برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد فارس