مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 16:502021-07-22اجتماعي

توزیع بیش از 300کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان شهرستان لنده توسط کمیته امداد


رییس کمیته امداد شهرستان لنده گفت:توزیع وپخش بسته های نذری توسط مددکاران در بسته های 2کیلو گرمی و یک کیلوگرمی بین168 خانوار از مددجویان این نهاد توزیع شده است.

- امیرمحمود بصیری فرد ، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک عید سعید قربان،به همه ی ملت بزرگ ایران خصوصا مردم شریف شهرستان لنده، اظهار کرد: با مساعدت و همراهی خیرین و نیکو کاران شهرستان تا کنون 12 راس گوسفند در همه ی نقاط شهرستان ذبح و توسط مددکاران و شبکه ی نیکو کاری میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

وی افزود:توزیع وپخش بسته های نذری توسط مددکاران در بسته های 2کیلو گرمی و یک کیلوگرمی بین168 خانوار از مددجویان توزیع شده است.

بصیری عنوان کرد:توزیع گوشت قربانی توسط خیران وشبکه نیکوکاری در بین نیازمندان و مددجویان اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه است و رفع نیازهای ضروری نیازمندان مورد توجه قرار گرفته است.

رییس کمیته امداد شهرستان لنده، خاطرنشان کرد: این نهاد زمینه مشارکت خیران را برای رفع نیاز نیازمندان با اجرای طرح های مختلف فراهم کرده است و خیرین و نیکوکاران می توانند در این امور خداپسند مشارکت داشته باشند.

بصیری در پایان گفت:توزیع نذورات نذری در بین نیازمندان تا پایان عید غدیر ادامه دارد،خیرین ونیکوکاران می توانند نذورات خود را به نهاد مقدس کمیته امداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 300کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان شهرستان لنده توسط کمیته امداد

توزیع بیش از 300کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان شهرستان لنده توسط کمیته امداد