مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 17:552021-07-22سياسي

حج کانون وحدت اسلامی و افشاگری علیه ستمگران است


عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه حج کانون وحدت اسلامی و افشاگری علیه ستمگران است، گفت: برخی جمهوری اسلامی را به دلیل شعار برائت از مشرکین به سیاسی کردن حج متهم کردند اما رهبر انقلاب در برابر این سخنان گفتند که مگر می شود حج را از سیاست و سیاست را از دیانت جدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر امروز در نشست وبیناری حج ابراهیمی و وحدت مسلمین از دیدگاه رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مسئله وحدت امت اسلامی یکی از مهمترین جنبه های حج است که از ابعاد مغفول حج است، اظهار کرد: باید از طریق حج و از کنار خانه خدا راه گفت وگو بین کشورهای اسلامی و اتحاد امت اسلامی را باز کرد.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: از دیدگاه امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب  حج ظرفیت های بسیاری دارد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن از سوی رهبری برای مردم تبیین شده است.

وی عنوان کرد: پیش از انقلاب اسلامی مردم فقط به بعد عبادی و معنوی حج توجه می کردند اما بعد از پیروزی انقلاب رهبران انقلاب یک نگاه همه جانبه و توسعه یافته به حج داشتند و در واقع امام خمینی(ره) احیاگر حج ابراهیمی در عصر حاضر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حج کانون وحدت اسلامی و افشاگری علیه ستمگران است

حج کانون وحدت اسلامی و افشاگری علیه ستمگران است