مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 02:352021-07-22پزشكي

کاهش بستری سالمندان قزوینی با واکسیناسیون علیه کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت : با واکسیناسیون افراد سالمند علیه کرونا، میزان بستری ها در بین این افراد کاهش یافته است ولی شاهد افزایش بستری جوانان هستیم.

- جلال رحمانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان این که در روزهای اخیر شاهد افزایش بستری های کرونایی در بیمارستان های استان بودیم گفت: با توجه به واکسیناسیونی که برای افراد سالمند انجام شده است، روند بستری سالمندان کاهش یافته  ولی ابتلای جوانان افزایش یافته است.

وی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و خصوصا استفاده از ماسک باید کماکان در دستور کار قرار بگیرد که متاسفانه در حال حاضر به زیر 50 درصد رسیده است.

رحمانی عنوان کرد: در حدود 80 درصد افراد بالای 70 سال در استان علیه کرونا واکسینه شده اند، این آمار برای افراد 65 الی 69 سال، 58 درصد و برای افراد 60 تا 64 سال نیز 43 درصد است.

وی ادامه داد: تزریق واکسن برای افراد بالای 50 سال در برخی از استان های پرخطر در حال انجام است که در استان قزوین نیز پس از انجام 80 درصدی واکسیناسیون افراد بالای 60 سال، ثبت نام واکسیناسیون این افراد شروع می شود.

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: روزانه توانایی تزریق 12هزار دز واکسن در سطح استان قزوین را داریم، در سطح قزوین یک پایگاه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بستری سالمندان قزوینی با واکسیناسیون علیه کرونا

کاهش بستری سالمندان قزوینی با واکسیناسیون علیه کرونا