مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-23ورزشي

یکی از اهداف باشگاه ما کمک به دوومیدانی است


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد می گوید: یکی از اهداف باشگاه ما کمک به رشته دوومیدانی است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد می گوید: یکی از اهداف باشگاه ما کمک به رشته دوومیدانی است.

ایرج سپهوند در گفت وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور که 26 و 27 تیر ماه برگزار شد، مقتدرانه با 253 امتیاز قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: در فصل جاری هدف ما فقط قهرمانی است و با برنامه ریزی مناسب در مراحل دوم و سوم نیز به دنبال کسب عنوان نخست هستیم.

سپهوند با بیان اینکه باشگاه ما از سه ورزشکار المپیکی دوومیدانی حمایت می کند، افزود: هدف ما از جذب احسان حدادی، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان حمایت از افتخارآفرینان کشورمان است و در مرحله نخست به استثنای تفتیان که در فرانسه حضور دارد، دو ورزشکار دیگر با رقبا به رقابت پرداختند و با توجه به شرایطی که داشتند، کادر فنی از عملکردشان رضایت دارند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد اضافه کرد: یکی از اهداف باشگاه ما کمک به رشته دوومیدانی است و در این راستا از ورزشکاران زیادی حمایت و علاوه بر آن در چهار لیگ نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان تیم داری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از اهداف باشگاه ما کمک به دوومیدانی است

یکی از اهداف باشگاه ما کمک به دوومیدانی است