مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 04:352021-07-23اقتصادي

ایجاد شهرک خرمایی در منطقه آزاد بوشهر مورد توجه قرار گیرد


در راستای تصویب منطقه آزاد بوشهر، باید از ظرفیت های کشاورزی و توسعه صنایع فرآوری در این منطقه آزاد توجه شود و در تدوین طرح جامع منطقه آزاد بوشهر باید این مهم از جمله ایجاد شهرک خرمایی و دیگر محصولات کشاورزی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت ویژگی های سرمایه گذاری در استان بوشهر را برشمرد و اظهار داشت: این استان، بیشتر با صنایع نفت و گاز و پایتخت انرژی معرفی شده و این درحالی است که استان بوشهر در حوزه های کشاورزی، شیلات و آبزی پروری از ظرفیت های بالایی برخوردار است.

استاندار بوشهر با تأکید بر استفاده بهینه از ظرفیت های کشاورزی و آبزی پروری تصریح کرد: استان بوشهر به عنوان دومین تولید کننده خرما در کشور است ظرفیت های مهمی برای افزایش صنایع فرآوری این محصول وجود دارد.

وی افزایش بازاریابی، سرمایه گذاری و توجه به توسعه گونه های جدید در عرصه تولید خرما را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در راستای تصویب منطقه آزاد بوشهر، باید از ظرفیت های کشاورزی و توسعه صنایع فرآوری در این منطقه آزاد توجه شود و در تدوین طرح جامع منطقه آزاد بوشهر باید این مهم از جمله ایجاد شهرک خرمایی و دیگر محصولات کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک خرمایی در منطقه آزاد بوشهر مورد توجه قرار گیرد

ایجاد شهرک خرمایی در منطقه آزاد بوشهر مورد توجه قرار گیرد