مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 06:102021-07-23سياسي

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان: ادامه دادن تجمات به مصلحت مردم نیست


آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ادامه دادن تجمات به مصلحت مردم نیست چون موردسوءاستفاده جریانات مشکوک و دشمنان قرار می گیرد و کشورهایی مانند انگلستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مطالبه گری برای حل بحران و تنش آبی بلید به صورت صحیح، عقلایی، قانونی و متمدنانه ادامه یابد تا مردم تمام حق خود را بگیرند.

آیت الله محسن حیدری اظهار داشت: صدای مردم به مسئولین رسیده و امید است وعده های آنها به ویژه در خصوص متوقف کردن پروژه های انتقال آب و رهاسازی آب برخی سدهای بالادستی کرخه محقق شود و بحران آب به پایان برسد.

وی افزود: ادامه دادن تجمات به مصلحت مردم نیست چون موردسوءاستفاده جریانات مشکوک و دشمنان قرار می گیرد و کشورهایی مانند انگلستان، عربستان وآمریکا، حرکت های مجازی و شبکه های ضدایرانی مردم را تحریک می کنند که نا امنی و هیاهو ایجاد شود.

آیت الله حیدری ادامه داد: ناامنی ها باعث ریخته شدن خون های افراد بی گناه و ورود مسلحانه افراد تجزیه طلب و منافق می شود که دود این سرو صداها به چشم مردم رفته و مشکلات آنها با این تجمعات و اغتشاشات حل نشده بلکه پیچیده تر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان: ادامه دادن تجمات به مصلحت مردم نیست

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان: ادامه دادن تجمات به مصلحت مردم نیست